N%C3%A4ytt%C3%B6kuva%202020-12-14%20kello%200.44.31-me.png

Personal Trainer Nina Vuorela

Olen Nina Vuorela 25- vuotias Personal Trainer Vantaalta. Teen tällä hetkellä päivätöiden ohessa kuntosaliohjauksia, yksittäisiä treeniohjelmia sekä ruo­ka­va­lio­val­men­nus­ta. 

 

Pääpainona valmennuksessani on elämäntapamuutokset, lihaksen kasvatus sekä rasvanpoltto. En perusta kitudieeteistä enkä muutoksista, joiden ylläpitäminen normaalielämässä on lähes mahdotonta. 


Valmentajana koen olevani rento, mutta myös jämäkkä ja rehellinen. Tavoitteisiin pääsemme varmasti, kunhan olet valmis tekemään töitä niiden eteen.


Lämpimästi tervetuloa mukaan tekemään muutosta yhdessä!

Tree­ni­his­to­ria ja filosofia

Kun­to­sa­li­har­ras­tuk­sen olen löytänyt ensimmäisen kerran vuonna 2012 aloittaessani omaa suurempaa pai­non­pu­do­tus­pro­jek­tia­ni.


Tätä ennen olen kokeillut kaikkea mahdollista tanssista, nyrkkeilyyn sekä juoksuun.

Kuitenkin kun­to­sa­li­har­joit­te­lun haastavuus sekä hauskuus veivät tämän tytön mennessään.


Tämän jälkeen olen treenannut niin omaksi huvikseni, kuin myös kisatavoitteet mielessä. Nykyään kisahaaveet pyörivät edelleen ajatuksissa ja ovat suunnitelmissa tulevaisuudessa.

Kuitenkin tällä hetkellä, sekä tässä elämäntilanteessa halu ja mielenkiinto ovat enemmän muiden auttamisessa.


Kuten jo aikaisemmin mainitsin, olen itse käynyt läpi ison pai­non­pu­do­tus­pro­jek­tin, jonka vuoksi koen tietäväni hyvin, mitä isot elämäntapamuutokset saattavat vaatia.

Pyrin opettamaan ja painottamaan asiakkaalle pienten ja pysyvien muutoksien merkitystä isommassa kuvassa, sillä ne ovat työkalut, jolla saavutetaan kestävimmät lopputulokset.


Treeni"filosofiani" on perustekemiseen painottuva. 

Hyvällä ja kovalla treenillä sekä normaalilla ja terveellisellä ruoalla, herkkuja sieltä täältä unohtamatta, on täysin mahdollista päästä huikeisiin tuloksiin!

Tärkein asia, jota painotan asiakkaalle on säännöllisyys, sekä se, että ei tehdä asioita enempää kuin on tarve tai mahdollista. 

On turha yrittää väkisin treenata viisi kertaa viikossa, jos se ei vain omaan arkeen mahdu.

Tällöin kolme tai kaksikin kertaa riittävät.

Kun muutokset pidetään omassa arjessa mukana säännöllisesti ja jaksetaan toistaa näitä pidemmän aikaa, on muutos taattu.


Nämä matkat ovat maratoneja, eivät pikajuoksuja.


Yh­teys­tie­dot

045 664 2200

per­so­nalt­rai­ner­ni­na­vuo­re­la@gmail.com

Y: 3182135-4

Copyright © 2020 Nina Vuorela.

Sivuston Design: Niko Vuorela